Ikicocukbiranne normal doğum yaptım. Kendim çok isteyerek. Hiç korkusuz. Ama o sancılarla durumu yönetmem benim bile zor oldu. Sancı sırasında nefes kontrolü, ıkınma çok önemli. Ağrılarla baş etme, yapabilir miyim diye düşünmeme çok önemli. Ebeler gelip sürekli muayene ediyor bundan rahatsız olmama çok önemli. Kendisine güveniyorsa panik atağım var stres olurum bile demesin. Ama şüphesi varsa sezeryan kendisi için en iyisi olur. Çünkü normal doğum sürecinde stresi yaşar ve acil sezeryana girerse daha olumsuz duygulara yenik düşebilir.