Bursa97 bana zalain diye bir fitil var o çok iyi gelmişti. Ben spiralden şüpheleniyordum. Sürekli yeniliyor. İki farklı kutu krem, fitil, antibiyotik, nioli yağı, sirke denedim. Dün instagramda bir şeye denk geldim. Peçete koymak mantar yapabilirmiş. Ben hep şikayet ediyordum adetimden sonra oluyor diye. Meğer ben çok kanamam oluyor diye pet üstüne peçete koyduğum için olabilirmiş. Birde peçete kokulu. 🤦♀️ bu nasıl aklıma gelmedi bilmiyorum. Diğer ay peçete koymayacağım. Ve kokusuz peçete alacağım. Bakalım değişecek mi..