Kızlar merhaba vajinamda çok kötü kaşıntı var bı haftadir travozol kullandım gecemdi doktora gittim kremle fitil verdi yine hiç hafifletmedi çok kötü bir kaşıntı naptiysam geciremiyorum var mı bir oneriniz lütfen çok kötü durumdayım nolur cevap verin