Denizbkr shawty evet evet içteki lastiklerede dikkat ediyorum dıştakilere de. İyice yerleştiryorum geceleri özellikle. Alez çarşaf yıkamaltan sıkıldım kaç gecedir.
Denizbkr Sevoinci evet çok ince. Çabucak doluyo bez bu yüzden. Kalıbı bana küçük gelmedi. Bebeğim biraz minik ondan sanırım.
Melis1706 Denizbkr ben ilk dogdugunda prima premium care aldim o kadar ovuluyordu begenmedim yenidogani 3. Ayda oldu sonra molfix aldim oda ayni buyuk geldi 3. Ay oldu sleepy natural kullanmaya basladim hic sorun yasamadim.ondan