Denizbkr Kızlar sleepy bebek bezi kullananlar memnun mu? Bebeğim 1 aylık henüz. Başından bu yana kullanıyorum. Son 1 haftadır yandan taşırmaya başladı. Sanki yanda koruma yok direk çıkıyor gibi. Hangi bebek bezlerini kullanıyorsunuz öneriye ihtiyacım var.
Mzif Denizbkr sleepy extra kullanıyorum sarı paket. Yeşili hiç sevmedim pışet gibi sanki heran çıkarıcak gibi.
birinsan14 Denizbkr ben 5 ay kullandım o zamana kadar iyiydi ama 4 numaradan itibaren kalıpları çok küçük ondan raşmaya başladı. Bebeğimin boyu uzadıkça kalıbı küçük geldi. Molfix pure soft a geçtik. Aynı numara ama kalıbı çok farklı
Sinem61 Denizbkr Molfix pure soft kullanıyorum aşırı memnunum hiç düşünmeden alın ben nerdeyse her markayı denedim
Ecemmm573737 En iyisi prima ama çok pahalı molfix kullanıyorum en iyisi bu bence primadan sonra çok bez denedim sleepy kslıpları küçük hep vede çok tasırıyor hiç meknun kalmadım sleepyde
Denizbkr Ecemmm573737 kesinlikle en iyisi prima ama alternatif bakıyorum prima kullanana kadar arada uçurum fark var diğerleriyle
Denizbkr Betelgeuse_ ancak ancak tam oluyor 2 numara. Bebeğim çok kilolu değil. 3 numaraya geçmek istemiyorum bu taşma problemlerinden.
shawty Denizbkr Sleppy natural kullanıyorum kızım şuan 17 aylık doğduğundan beri kullanıyorum memnunum hiç başka bez kullanmadık
Denizbkr shawty bu pakete kadar bende memnundum. Pakettemi problem var bilmiyorum. Bebeğim yan yattığında direk taşıyor. Çok dolmamasına rağmen
Dmtt06 Ben prima ve molfix kullanıyorum karışık sleepy bizde hem pişik yaptı hem taşırdı prima pahalı derseniz molfix de çok güzel
Mrllh Büyük numaraya gecmelisiniz. Sleepy takmadan önce bezin bel ve göbek kısmına gelen yerine dikkat edin. diken gibi puruzler sertlik oluyor ben katlayıp takıyorum .her pakette aynı sorun olur mu bilemiyorum.
Denizbkr Mrllh bel ve göbek kısmı her zaman katlı şekilde bağlıyoruz. Oralardan taşma yapmıyor. Bacağı saran kısımdan taşıyor. Lastikli bölüm yani. Ordan direk akıyor. Sanki açık kalmış gibi. Bantlar hala üst üste gelirken bir büyük beden mantıklı gelmiyor. Bu sefer daha bol kalacak bacak kısmı
Sevoinci Denizbkr molfix kullanıyorum sleepy de denedim ama çok küçük geldi kalıbı bide molfixe göre ince
Denizbkr Sevoinci evet çok ince. Çabucak doluyo bez bu yüzden. Kalıbı bana küçük gelmedi. Bebeğim biraz minik ondan sanırım.
Denizbkr shawty evet evet içteki lastiklerede dikkat ediyorum dıştakilere de. İyice yerleştiryorum geceleri özellikle. Alez çarşaf yıkamaltan sıkıldım kaç gecedir.