Duyguklyc Papatyamkuzum yanı sonucta almışsın 😀 ben soylesem yarın alır benımkı ıkıletmezde cok borc var iphone 14 aldı daha yenı ben sıkıntı yapıyorum😀
Papatyamkuzum Duyguklyc borç yiğidin kamçısıdır derler 😂😂 iPhone 14 alan adama bi dyson vızıltı gibi kalır 😂 tabi siz bilirsiniz ama bugün almak yarın almaktan daha iyidir
Maviim Duyguklyc 9.199 TL Trendyol’da ama taksitle falan alınabilir aslında ya 🙁 biz media markttan aldık indirim vardı o zaman