Hayatımda evle ilgili verdiğim en güzel karar dyson diyebilirim keşke fiyatı bu kadar uçmasana her kadın bundan yararlansa ama Bosch almada ne alırsan al ben ilk onu aldım dyson pahalı diye gırgırla aynı 4 bine aldım kaç ay önce olmadı gittik dyson aldık boşa para verdim bu aralar herkes philips öneriyo bir onlara bak istersen