KbrMte aynı benim kızım gibi sizin bebeğinizde dediğiniz gibi sürekli meme yemsk yeme yok sayılıdır öyle 1 kaseyi bitirdiği normal sütte içmiyor 23 aylık ama geceleri kalkıyor hala abur cubur istiyor onuda azalttı zaten kızım antibiyotikten hiç hoşlanmıyor kokusunu bile ablıyor ben onu sürücem göğsüme öyle denicem valla yavaş yavaş bıraktıramam çünkü çok emiyor vermeyince basıyor çığlığı