Benim de şuan 10 aylık bende 1 yaşında kesmeyi düşünüyorum
Erken diyenler neden erken diyor anlamıyorum
Çocuk zaten ek gıda şuan alıyor 1 yaşından itibaren de baya çogu şeyi de yicek
Emmesinin anlamı ne ki daha
Benim bebegim biberon emzik hic birini almadı
Devam sütü de veremiyorum
Sadece meme ve ek gıda alıyor
Sütüm azaldı ve artık faydalı oldugunu düşünmedigimden kesmeyi düşünüyorum bende 1 yaşını doldurunca