siyahistt 🥹 yeni eve geldik gerçekten muazzammm bir şehir. İnsanlar çok medeni ve saygılı benim yaşadığım yer öyle değil. Çok fazla yer gezemedik bebişim biraz huysuzlandı maalesef. Anıtkabir, cezaevi,panora avmdeki akvaryuma gittik (favorim oldu ağzım açık gezdim🤭) rahmi koç müzesi,ankara kalesine gittik daha çok liste vardı ama maalesef nasip olmadı. Özçelik aspava vardı meşhurmuş bayıldımm ikramları bol ve uygun fiyattı. Bebeğim uyuyor diye hem müziği kapatıp hem de pencereleri kapattılar soğuk gelmesin diyeee şok oldum bu ne ilgi alaka 🥹🥹 hiç gitmek istemedim gerçekten bebeğim biraz daha büyük olsaydı eğer bu kadar huysuzlanmazdı uykusu gelince deliren bir çocuk bir türlü uyku düzeni olmadı 🥺