Selimikomom
Ahlatlıbel çok soğuk olur
Seğmenler güzel bir park, daha doğrusu Ankara insanı oraya sandalyesini içkisini alır gider, ortamı güzeldir. Herkes birbirini tanır. Bir kısım kendi arasında şarkı söyler eğlenir. Bir kısım hoparlörden müzik açar, köpeğini alan gelir. Yani ipsiz sapsız insanlar olmaz.
Aspavası ile meşhur Ankara esat caddesinde 3 4 tane var. Ama en iyisi hassas bölgede ki o da Esata yakın. Sorsanız gösterirler ☺️