Kuzum şuan 29 aylık bende 27 aylıkken eğitim vermeye başladım.Öncesinde yükselen zekanın cırt cırtlı tuvalet eğitimi kitabı var onu aldım.Klozete oturmak istedi oturttum öyle boş boş oturdu yapmadı ama eğitime daha başlamamıştım.Alışması için oturtuyordum.Arada tuvalet sohbeti ediyorduk onunla sende bez takmıcaksın artık dedim.2-3 gün kuru bez almaya başladım .3.Günün sonunda sabah uyandığında bezini takmasak olur mu dedim olur dedi.İlk gün çiş kaçakları oldu kakada tabi.Ama 1 kere denk getirdik çişi .7. Günde hem kaka hem çişini öğrenmişti.Ben sürekli çiş var mı diye sormadım saat başı gibi sordum kuzum çiş var mı gidelim mi dedim zorlamadım.2.Gün belkide tüm günüm tuvalette geçti sürekli anne çiş var dedi ve her çiş var dediğinde götürdüm sabırla bekledim yeri geld oyun oynadım yeri geldi sohbet ettim.4.Gün kakayı denk getirebildik.3 günde kakayı öğrenmeye çalıştı.Üstüne yaptığında hiç kızmadım hadi hemen temizleyelim dedim kendisinde rahatsız oldu çünkü.çocuklar aslında hazır oluyorda annenin hazır olması gerekiyor galiba.Ben adaptörle öğretmek istedim iyiki de öyle yapmışım.Birde ben pedagogla görüşmüştüm.Klozete oturttuğunuzda mutlaka ayağının bir şeye basması gerekiyor dedi ayakları sarkık kalınca kendilerini güvende hissetmesinleri için yapmıyorlar demişti.Basamak almamıştım ama ben bir tabureye oturup ayaklarını bacaklarıma bastırıp yaptırdım kakasını ve her seferinde korkmaması için elimi tuttu.Sonra akıştı şükür.En önemli nokta sabır ve çocuğu ödüllendirmek.Ben eğitim tamamen bitince ona ödül olarak en çok istediği bebeği aldım.Her çiş ve kaka yaptığındada sarıldım,gülümsedim,tebrik ettim.Maddi ödüllerden daha çok sevindi buna.