XHumaHanmX Oglumetehan evet emziriyorum 5 aylık kızım var çok düzenli bi adet takvimim yok zaten ama bu sefer çok gecikti bende şüpheye düştüm bebeğim de çok küçük açıkçası korktum da
Belinaytuana XHumaHanmX merhaba canım regliniz geçtikten 7 gün sonra mı çıkmaya başladı bu şekil benimde 5 gün geçti ama hiç bir şey yok
BelaCivciv XHumaHanmX Bu kadar gecikmeye net çıkması lazımdı ama geç döllenme falan olabilir. Kan testi verin en iyisi
yamans XHumaHanmX ben gecikmemin 2. Gününde yapmıştım böyle hayali çizgi vardı sizin çok gecikmiş ama var gibi duruyor. Hayırlısı olsun ne diyelim 😊
12345678fatma XHumaHanmX benim bebegimde 4 aylık Bende 2 ayliken adet oldum bidaha olmadim acaba nedendir test yaptim çıkmadı bisey
Kbrbisi28 Bir hafta sonra tekrar et bence hayali cizgi var gibi iki tanesinde ama digerinde gozukmuyor
alpsmother_ Benim hamilelik testim de böyle olmuştu bence de hamilesiniz ee kan vermeye geldim demişsiniz sonuç ne oldu 😁
XHumaHanmX Kızlar toplu cevap vereyim evet beta Hcg değeri yüksek çıktı hamileyim ne diyeceğimi bilmiyorum çok şaşkınım 🤷🏻♀️😳🙃
Balkizinannesitugce XHumaHanmX Allah vermiş ne diyeceksin beraber büyürler insallah uzun ömürleri saglikla başarılarla dolu hayatları olsun insallah tebrikler 🥲