Hulyayncl maaşınız yattığında varsa ödemelerinizi kendiniz halledin. Eşinizin ihtiyacı olursa da ne kadar olduğunu öğrenerek tam rakamı ona gönderin. Bence böylelikle anlayacaktır yaptığı yanlışı. Kendi ailesinin ihtiyacı olduğunda o da göndermek ister ve gönderir, hatta bence siz ondan önce gönderir halledersiniz diye düşünüyorum. Benim eşim maaşımı bilmez bile. Dirsek çürüttük yıllarca , o kadar da özgürlüğümüz olsun dimi 😊😊