Cicegimbalim demetdemircioglu hangi doktor acaba hangi poliklinik çok soru sordum ama ilk bebeğim burda da yabancıyız o yüzden kusura bakmayın
demetdemircioglu Cicegimbalim uroloji poliklinigi mehmet levent haciosmanoglu doktor a randevu alin biz 1.5 ay sonrasina sunnet gunu alabilmistik sizde erkenden gidin bence😊
NurCelik bsrpyrz bebekten bebeğe değişiyor 3.5 aylık bebeğim sadece iğne olduğunda ağladı sünnet olurken hiç sorun çıkmadı ilk gün ağladı bugün 2. gün huysuzluk yapmadı çok şükür 🙏
demetdemircioglu Cicegimbalim oncelikle urolojiden levent beye bebeginizin adina randevu aliyorsunuz mhrs den ya da telefonla sonrasini doktor ayarliyor. Gun vercek size o hafta crs kan verceksiniz prs dosya islemleeini halletceksiniz cuma sunnet olcak. Sadece cumalari sunnet yapiliyor
bsra-19819 demetdemircioglu canım bende randevu aldım o hastaneyeyse nasıl yapıyolar anne babayı alıyorlar mi yanına ne kadar sürede çıkarıyorlar bide bilgi verirsen sevinirim😊
Yazananne İyi geceler hanımlar benim de 6 buçuk aylık oğlum var sünnet düşünüyoruz ama çok hareketli ve sürünüyor uyurken falan çok dönüyor sünnet olunca sıkıntı olur mu acaba 🤔
Biricikask Yazananne ben de sizin gibi bu sorunun cvabini ariyirdum cvp veren olaxak mi bekliyorm ben de 😊
Zerr Gamzeren13 mervan aydın dı ama galiba o doktor artık yok o hastanede oplumu bezmialem Dragos hastanesinde prof salih somuncuya sünnet ettirdik ondan da çok memnun kaldık bu doktor daha ünlü bi doktormuş
Merrcimek Gamzeren13 Kamil Başar Göçmen yaptı çok memnunuz. Zaten çocuk dr umuzun eşi o yönlendirmişti tavsiye ederim
Deletedmom115 Tugba42 Bizim yarı baygın şekilde sedasyon yöntemi ile oldu tamamen bayıltmayı pek önermiyorlar lokal olması daha iyi.
Tugba42 1bocek1cicekannesi bizim.bi hastanede lokal olmuyor artık genel anestesi oluyor dendi diğer türlü pipinn uyuştuğunu anlayamayiz demişler esime ama tamamen baygın olmuyormuş diğer türlü yaparlarsa sarhoş gibi oluyor bebek demiş hangisi iyi şaştım bnde
1bocek1cicekannesi Tugba42 ben genel istemiyorum. Biz genel anestezi alınca zor atıyoruz vücudumuzdan yazık bebek nasıl atsın. Lokal tercihim
Kartopu06 Elvan125 her hastanenin farkli oldugunu bende biliyorum her doktorun farkli oldugu gibi iyice arastirmak lazim ama bebek nekadar kucuk sunneti okadar rahat oluyor pismanim 3 aylikken yaptirmadigima 🙄
Elvan125 Kartopu06 tabi ki küçükken yaptırmak daha iyi çocuk doğmadan daha hesaplıyorum ama tutmuyor 🤷 görev nedeniyle ilçedeyiz hastanenin çocuk doktoru yapılmıyor dedi acaba ürolojiye mi randevu alsam diye düşündüm yorumları görünce 🤔