Gulsum0861
istanbul kartal yakacık Kadın doğum ve çocuk hastanesinde yaptırdık, cerrahtan randevu aldık, kolay geçti iki gün kadar sıkıtıntılı bez değiştirirken, sonrası çok rahat
oğlumu önce aldılar uyuşturdular orayı iğneyle biraz bekledik Sonra kestiler getirdiler 10 dk sürmedi
rahat ol herşeyi unutur hatırlamaz bile 15 gün sonra ☺️