Mom090 emiciliği çok iyi canım. Pişik yapmadı şükür. Prima premium molfix falan hep denedim ama her bebek farklı oldugu ıcın sanırım oğlum sevdi bu BİM’in bezini. İlk zamanlar molfix kullanırken gece 2 saatte bir değiştiriyordum ona rağmen pişik olmustu oğluma iyi gelmedi sanırım molfix. Aslında gece 1 gibi dışarıdan dokunup kontrol ediyorum ama genelde az çiş yapmış oluyor öyle olunca değiştirmiyorum gece geç uyuduğu için gündüz çok geç uyanıyor uykusu bölünmesin diye dokunmuyorum. Ama rahatsız olduğunu hissettiğimde daha bezi çok şiş duruyorsa arada degiştiriyorum.