PonciKom canım bende ilk zamanlar 2-3 saatte bir değiştiryırdum o zamanlar molfix kullanıyorduk. 2. Aydan sonra bez degıstırme saatlerımız arttı. Şuan akşam 7 gibi uyuyor bazen o zaman degıstırıyorum sabahta 1 gibi uyanınca uyandığında degıstıyorum. Süreklı böyle olmuyor ama çoğunlukla bu sekılde. Bazen 7 de takıyorum bezını ama çiş yapmamış oluyor gece 1 gibi uyuyor sabah 10-11 gibi uyanıyor. O zaman çıkarıyorum. Daha hiç taşma yapmadı bizde. Çok şükür pişik olmadı ama ılk zamanlar molfix kullanırken 2-3 saatte degıstırmeme rağmen olmustu. Oğlum huzursuz degılse uyuyorsa uykusunu bölmemek adına değiştirmiyorum uyanıncaya kadar canım. Oğlum su içmiyor ama nedeyse sabaha kadar emıyor bılmıyorum onla alakalı olur mu ama bence sizde de taşırma yapmaz güzel bağlandığı sürece ve numarası uyumlu ıse