Kubra966 Hiç merak etmeyin hepsi normal. Hatta bana demişlerdi ki biliyordum; mesela 10-11 aydan sonra eğer 1 yaş beklenen kiloya yaklaşmışsa ve kilo almazsa dert etme demişti son doktorumuz ve ebe hemşiremiz. E haklılar da oğlum tam 1 yaşında ve artık adımlıyor. 3cm boy atmış,bezler dolu,yemesi emmesi maşallah. Gel gör ki bu ay aldığı 160 gr küsür 😂 E sabah 7de uyanıyor deli danam evde koltuklara tırmanmayı öğrendi 😂 Ben bile bu ay koşturmaktan o kadar yediğim halde 3kg vermişim.
Biraz araştırın bu tarz bilgileri size fikir olur ☺️