Oğlum 4 ay 3 günlük bügun aşısını yaptırdık hemşire boyunu ve kilosunu ölçü sadece 700 gram almış ve boyu 1 cm uzamış . Şuan kilosu 7kilo 800 gram ve boyu 62 cm. Sizce neden kilo almamış olabilir? Gündüzleri meme geceleri mama şeklinde ilerliyoruz bazen gündüzleri de mama verdiğim oluyor.