ece_arel Annebebek1_ inşallah benim annemde kayınvalidemde 40ından sonra bebek yaptı annemle şuan birlikte hamileyiz oğlum doğduğundada kaynanamla beraber doğurduk haliyle herkes kendi çocuğun baktı 😂
ece_arel AnnaKarenina_ Allah Allah her doktor başka birşey söylüyor benimki sorun olmaz dedi çocuk doktorumuzda öyle dedi
MelindaMelisa Annebebek1_ Valla benim kızımda uyku sorunu yoktu kardeşi olana kadar ama kardeşinden sonra değişti.Huylarıda değişiyor kardeş kıskançlığı yok desekte oluyor maalesef.