Kızlar öncelikle herkeze merhaba ilk defa post açıyorum selam vermek istedim şimdi konuya gireyim kızım bu ayın 21 de iki yaşına gircek kendi haline aklı bir kız ama yeri geliyor hiç durmadıgı günlerde oluyor eşim uzaman ve ailemden herkezden uzak tek başıma büyütüyorum geceleri hala uyanıyor sürekli salatiyor kendini gece beslenmesini 5 ay önce kestim ona rağmen hala aynı şimdi uzun lafın kısası doğuya gitmedin ikinci çocuğu da yapayım diyorum Haziran da kızım doğuma kadar dahada büyümüş olcak 3 yaşına gircek sizce bana fikir verin nasıl oluyor iki çocuk zormu kolaymi 🥹♥️