Senayyy 20 günlükken başlayıp 6aylık olana kadar tek başına kullandım ve çok faydasını gördüm tabsiye ederim eczacı tanıdığımız bunu alıyosan başka bi gaz damlası almana geeek yok demişti...
Birgullll3 Bernaebu oh maşallah bakalım bizimde çıksrıyor gazını alttan üstten ama ara ara koliği tutuyor
agustos-37-15 Ee011 günde 3 kere sab günde 1 kere de bio veriyorum maşallah hep bu şekilde kullanıyorum baya etkili. Nurse alim denim dedim hiçbir işe yaramadı dolapta duruyor öylece