Bu bugün 2. Post şunu veren anneler, tv izleten anneler, herkes kendi bebeğinden sorumlu. Ben tam pirinç unu aldım onu vereceğim, cicibebede vermedim hiç, makarnavitmadan bebe bisküvisi karışımı aldım onu yapacağım. Keçi sütlü bisküvi yedirdim kızıma, bütün olarak gayet güzel yiyor. Siz buraya post açıp şundan bıktım diyince insanlar bırakmayacak, adamların konularına yazıp kötü yorum yapmak yetmiyor, bir de ayrıca post açıyorlar. Organik organik siz yapın yedirin, insanlar sizden akıl isterse verirsiniz.