Burada ek gıda sorularında hep görüyorum. “Arı mama veriyorum, eti cicibebe veriyorum, bir şey olmuyor/olmadı” yazanları ve çok üzülüyorum. Elinin altında bu kadar imkan varken insanlar niye araştırmıyor da bebeklerine daha küçücükken o şekerli, zehirli gıdaları veriyorlar diye düşünüyorum. Evde çok daha ucuzu, temizi, sağlıklısı yapılabilecekken bebeklere neden veriliyor? Lütfen biraz bilinçlenin, okuyun, sağlık personeline danışın.