prensoglm Sordum canım kese ordan çıktığı için sarı su akması normalmiş benim kesem büyük ve zor çıkmış deliği birazdaha büyütmüşler oyüzden çok normal içerisi temizleniyor ddi dikişlerimi aldı tekrar antibiyotik yazdı göbeğin altındaki ve midedeki dikişlerin su akıtması normalmiş pansuman yapmayı unutma sabah akşam yap su akan yere gazlı beze batikon dök koy biraz öyle dursun 😊😊 Sanada çok geçmiş olsun canım varmı ağrın