sumeyyeee93 canım salı ameliyat Oldum Çarşamba hastaneden çıktım cuma kontrol vardı doktor banyo yapabilirsin dedi cumartesi banyo yaptım ,zaten ben ameliyat olduğumda bebeğim 50 günlüktü doğum sonrası olmamıştı normal doğum yaptım 🙈 ameliyattan sonra ne kadar Zaman geçti hatırlamıyorum ama karnıma baya ağrı girmişti ilkinde korktuk ağrı kesici falan içtim