QueenMommm Çok kilolu değilsiniz aslında ama bu elbise seçimi yanlış olmuş ,ben de begenenedim tül detaylı biraz daha uzun altı uçuşan bişi tercih edin ben kapalı olduğum için açıklar için nerelerde geniş kalıp elbise var bilmiyorum da sanki size daha çok yakışır gibi kaç beden giyiyorsunuz acaba