QueenMommm fotoğraflarda çok sıradan duruyor canım ama Altına güzel bir stiletto ya da güzel bir topuklu ayakkabı saç makyaj takı efsane duruyor. Ben çok güzel bi mekanda düğüne gitmiştim kilomdan dolayı birşey uyduramadım neyse dedim tulum giyeyim sıradan olsun kenarda köşede dururuz 😂 öyle çok kişi sordu ki. Hani nasıl desem böyle şıkır şıkır değil de zarif,şık. Hatta damat yakın arkadaşımdı açıkça söylerdi yani beğenmese patavatsız biraz çok beğenmişti. Aynı tulumu hala ne giyeceğimi bilemediğim düğünlerde kına sünnetlerde giyerim 😂 iş görüşmesinde altına güzel bi ayakkabı giy oraya olur sandalet giy dışarı çıkarsın öyle bayılırım tuluma 😂 dene bak pişman olmazsın bi bakayım benzerini bulursam isim yazayom sipariş ver gelsin beğenmezsen iade edersin