n_mzlmm haticey25080404 hiç sakinleşmiyor mu bebeğiniz benimki az önce yıkadım onu Şuan daldı uykuya gün boyu uyumamıştı Şuan uyuyo çok şükür kolik bebekler sakinleşmez hep ağlar sizinde öyle mi
haticey25080404 n_mzlmm evet sakinleşmiyor deli gibi ağlıyor boğazı yırtılırcasına, emzik de tutmuyor çok zorlanıyorum kızım da böyle bi sorun yaşamamıştım 😕
n_mzlmm haticey25080404 off o daha kötü yaa Allah yardımcınız olsun 🥺 nasıl uyutuyorsunuz uyumaz ki öyleyse