25 günlük kızım var bugünden beri uyuyo yarım saat en fazla uyanıyo ağlıyo yiyo sakinleşiyor normalde 1.5-2 saat uyur gündüzden bugün çok huzursuz içeri gittiğim an ağlıyo tam dalamıyor uykuya niye böyle sebebini çözemedim karnı doyuyor az önce hatta emzirdim mamada verdim kendini çok sıkıyo ama gazını çıkarıyor kakada yaptı dün gece başına gelen var mı biyeri ağırsa diyorum durmadan sürekli ağlar ne yapacağımı şaşırıyorum 🥺