Bende bebeğim 3 haftalıkken geçirdim ve çok zordu 41 derece ateş yaptı ileri seviyedeydi ve evde yaptığım hiçbirşey işe yaramadı lahana masaj antibiyotik vs. Sağımda yapamıyordum çok sertti bebeğimde emmiyordu en son doktor şırıngayla boşalttı biraz sonra iğnenin açıldığı delikten iltihap akmaya başladı doktora sorarak iltihabı 4 gün kendim boşalttım iyiki de. Yoksa ameliyat olacaktım. Tavsiyem doktora gidin çok sertse ilk bir şırıngayla boşalttırın sonra bol bol sağım ve emzirme önce sıcak uygulama sütü başaltınca soğum uygulama yapmayı ihmal etmeyin geçmiş olsun