Oguzkagan65 mervedincc ben 3 ay sonra oldum bebeğimi de emziriyorum bende korkanlardanım spiral taktırıcam bu ay
Burcu_Durucuk Benimde 2 ay 10 günlük, hala gün aşırı da olsa kanamam oluyor. Bazen çok bazen akıntı gibi, doktora sordum. Oda iç dikişlerin anca iyileşiyor, o yüzden normal dedi.
Kumsalada-fettahtoprak mervedincc ay ben normal doğum yapmama rağmen 4 ay oldu olmadım 🤦 2.5 ay emzirebildim sutumde kesildi hala adet olmadım