mervedincc Merhaba hanımlar 2,5 ay önce sezaryen doğum yaptım ondan sonra hiç adet olmadım normal mi ? İlişkiye girerken korunduk fakat korunarak bile hamile kalanlar var gerçekten korkuyorum yani 🙄
Zeynepalya_ve_annesi mervedincc bende 2 ay oldu dogum yapali 40 gun kanama geldi kesildi daha olmadim olurum bu aralar vucut anca toparliyor kendini ben tuplerimi baglattigim icin korunma konusunda bisey diyemem 🙏
mervedincc Pdr yüksek ihtimalle bana da geç olacak çünkü test yaptım bebek yok 2,5 ay geçti biraz daha beklerim olmadı doktora giderim
Ilkimm Kişiden kişiye değişiyor bende yeni adet oldum ama korunmaya devam et süt korur demeleri tamamen hurafe
Ecmayz Valla 40 cıktı bi kac gun sonra cok az bi kan geldi her idrardn snra temizlemede geldi bel kasik ağrısı da oldu 2 gun aurdu ama şakır şakır gelmedi. Adet mi bilmiorumki
srbrs mervedincc benim 4 ay oluyor hala olmadım doktorum bir sene olmayabilirsin dedi, emziriyorsan onunla alakalı çanım normal yani
Aysun16 mervedincc benimde bebegim 5,5 aylik hala adet olmadim acaba dogumdan sonra adet sökturucu birseyler varmidir cünkü icimizdeki pisligi atamiyoruz siskinlik oluyo resmen menopozdaymisim gibi arada sıkıntı geliyo🤣