srnglmftn Kokoshbaby 3gündür açmıyorum 3 ay 18 günlük oğlum var izmirdeyiz gündüz sıcak zaten akşam üstünde hırka giydiriyorum serin olursa
fatmaa37demir Kokoshbaby İstanbuldayım bende. İstanbulun havası aşırı dengesiz hala bi soğuk bi sıcak. Sadece oturduğumuz odayı kısık da yakıyorum hala. Aslında gerek yok belki ama akşamları serin oluyor.
Mmdr Kokoshbaby tatildeydim kapalıydı gelince usuduk açtık ama sabah sicakdan durulmayinca kapattım gece soğuk olursa acarim
hhacerozer Kokoshbaby Edirne’de yaşıyorum Nisan ayında toplasak 10 gün yakmamışızdır yani marttan beri kapalı diyebilirim evimin içi 20 derece nemde %50nin altına hiç düşmedi sahil kenarı olduğu için o yüzden marttan beri yakmıyorux diyebilirim bebeğim de hiç hasta olmadı nerdeyse maşallah 8 aylık bu arada bebeğim
Kokoshbaby hhacerozer ayy masallah bnm ewim 23 derecenin altını görsün çocuğun ağzı burnu tikaniyor🙄 dsariya bile yeni ckardim sayılır
egeninanns Kokoshbaby benim oğlum pek üşüyen bir bebek değil o yüzden kışın bile cam açıyorduk alışık değil hiç sıcağa
Kokoshbaby egeninanns 🙄🙄🙄🙄ayy benim esimde oyle kisin ewde atletle dolaşıyor ben tbi lahana gibiyim 🤣
srnglmftn Kokoshbaby Allah korusun olmaz inşallah 🥰 ben biraz soğuk havaya alıştırdım doğduğundan beri üşüyünce hemen hastalanmasın diye İzmir zaten ne kadar soğuk olabilir ki 🤭
Yaseoo İstanbulda yaşıyorum benim cehpe soğuk oluyor En merak ettiğim konu, hala yanıyor ne zaman kapatacağım bilmiyorum
merve171214 Kokoshbaby Sanırım mayıs ortası burda hava dengesiz sabah dışarısı yanıyor akşamüstü karakış oluyor
Kokoshbaby merve171214 bnmkide 5 aylık o yüzden korkuyorum giriş katta oturduğum için ewim baya soğuk