Kokoshbaby Merhaba anneler malum havalar yavaştan ısınmaya başladı dogalgazi tam olarak ne zmn kapatiyorsunuz yaz moduna ne zmn geçiyorsunuz
en_sevdiklerim2 Kokoshbaby valla havalar bi soğuk bi sıcak o yüzden bi ara kapattık bebiş hasta oldu geri açtık büde bu bir ay ücretsizmiş🙈 bu ayda açık kalır
Beraninannesii Kokoshbaby termostat açık hala derece düşerse yükseliyor bazı geceler soğuyor evin içi o yüzden kapatmiyorum
Svartbabe Sıcak olduğu günler kapatıyorum bugünde dahil eğer üşursem sabah uyandigimda cocuklarinda üşüyecegini düşünerek açıyorum hemen
Mamaaaaa Antalya’da yaşıyorum hala en düşükte çalışıyor kapatmıştık hava 2 gün serinleyince tekrar açtık ama kapatmak lazım burda artık 😅
Kokoshbaby nazlimom_ yaa orasi da normalde bu aylarda cehennem gbi sicak oluyordu bu sene kıştan ckamadik🙄
Smnl Kokoshbaby 2 gün önce fatura geldi ertesi gün fatura iptal edildiğine dair mail geldi. Ama sadece 1 ay ücretsizmiş önümüzdeki aylar sadece 25 m3 ücretsiz olacakmış
egeninanns Kokoshbaby benim oğlum pek üşüyen bir bebek değil o yüzden kışın bile cam açıyorduk alışık değil hiç sıcağa
theanalikko Kokoshbaby bursada oturuyorum iki gün önce kapattım. Ama geceleri serin oluyor sanki direniyorum açmamak için 😌😄
Melis1706 Kokoshbaby termostar acik durumda hava sicak.oldugunda devreye girmesin diye baya dusuruyorum zaten o seviyeye hic inmiyor sadece benim yatak odam serin oluyor bi kere devreye girsin diye yukseltip sonra dusuruyorum
Prensesminik42 Kokoshbaby Konya yaşıyorum hawa belli olmuyor bir sıcak bir soguk 45de yanıyor evim giriş kat saoguk oluyor 15 20gün sonra kapatırız inşalh
acimavi Kokoshbaby istanbuldayız, 1 haftadır sabah uyanınca kapatıyorum termostatı, gece 10-10.30 gibi açıyorum ve içerisi 21 derece oluyor, gece 2-3 sefer çalışıyor sanırım kombi. Hala soğuk rüzgar esiyor, geceleri kapatmayı düşünemiyorum şimdilik