MatiLeon ben veremedim o zamanlar vermeye çabalamadım da ama, sütüm azalır mı diye endişelendim. Yerinizde olsam suyu çok artırırıp akşam son yeme işini erkene çekerdim. Ama bence emzirirken kilo vermede kilit nokta su. Tok da hissettiriyor mide dolunca. Ben 9. Ayda diyetisyen kontrolünde vermeye başladım. 2 ayda 9 kilo gitti ve spor yapmadan. Emzirme spor yerine geçti bence, çok kalori yaktırıyor. 9 aya kadarki süreçte de ne kadar yersem yiyim kilo almadım sabit kaldım, bi iki dikkat ettiğimde de verdim ve kendiliğinden gitti bir kısmı. Bence keskin bir diyet için acele etmeyin, dikkat edebilirseniz yavaş yavaş gider diye düşünüyorum.