Meltem2210 merhabalar xabion pembe losyon aldım 3 gün boyunca kullanıp sonra banyo yaptiridm şimdilik bir yerinde bişey yok. Sadece koltuk altında ve elinde olan döküntüler gitti. Bı an uyuz değil miydi accaba diye düşündüm. Sie de geçmiş olsun gerçekten insanı yoran bı hastalik