tatlisert Oğlum 4 yaşında sabah boule olduğunu fark ettim. Parmağında da var bikac tane dün parmağım kasiniyo diyodu. Eşim uyuz olmuştu bende de başlangıç ama böyle bı görüntüsü yoktu o yüzden emin olamadim
didosdeniz tatlisert merhaba aynısı bebeğim de vardı maalesef uyuz bebekler de ve yetişkinler de aynı şekilde gözükmeyebiliyor bebekler de koltuk altın da kafada daha çok görülüyor diye biliyorum çok zor biz çok çektik allah yardımcın olsun
benkosarim Zahire38 sadece belli bir bölgeniz mi kaşınıyor nasıl karar verdiniz yani daha doğrusu hangi doktor karar verdi uyuz olduğunuza hangi bölüme gittiniz ablamın sadece saç bölgesi kaşınıyor boynu falan ben uyuz oldum diyor ama bilemiyorum ben de dahiliyeye git diyorum
tatlisert Zahire38 ya benim eşimde oldu daha çok sivilce gibiydi bende çıktı bikac tane böyle dwgildi o yüzden anlayamadım ne oldugunu
minigiminannesiyim Bana egzama gibi geldi qma tabi doktor değiliz. Oğlumun kolunda buna benzer vardi doktor egzama kremi vermisti
tatlisert didosdeniz hadi ya kaç ay eşim çekti kurtuldu derken şimdi oğluma mi geçmiş 😖 ben hemen krem alayım teşekkür ederim
didosdeniz tatlisert rica ederim ama doktorumuz uyuz taze bedeni sever derdi krem ve şampuanı kullanıyorduk akşam sürüp sabah yıkayıp tüm çarşaf ve kıyafetlerini değiştiriyorduk ütüleyip öyle giydiriyorduk biz ilk 3 gün kullandık geçmedi sonra 10 gün kullandık geçti sizde danışın isterseniz
Meltem2210 Şu an kızıma da uyuz teşhisi koyuldu. Önce koltukaltında başladı daha sonra vücuduna yayıldı. Ama sizin görüntünüzden farklı ne yapacağımızı bilmiyoruz
tatlisert Meltem2210 ay gerçekten iğrenç bi hastalik. 29 yaşındayım bu yaşıma kadar görmedim. İns çabucak geçer gider
didosdeniz FerEm birden fazla losyon kullandık ama en son kwellada losyon ve şampuan kullandık bir de katran sabunuyla yıkıyordum bebeğimi
tatlisert Serra23 aslında suphelenmemin sebebi eşimin uyuzu geçirmiş olması. Ailede olmasa ihtimal vermicem de
Meltem2210 tatlisert Uyuz tedaviniz nasıl gidiyor? Umarım bu beladan kurtulmuşsunuzdur. Biz maalesef ki hâlâ çekiyoruz çok çaresiz kaldım