ilyestaa şimdi canım ucuz bı makine değil tabiki alırken iyi düşünmek lazım artısını eksisini sürekli kahve içiyorsanız ki biz hergun mutlaka kullanıyoruz ben olsam yine alırdım ama arada bi iceriz diye alıyorsanız gerek yok derim dışarda da içilir arada yani bide ben çocuklar yüzünden dışarı çıkamıyorum hep evdeyim en azından bu lüksüm olsun dedim😊😊 ,