ilyestaa yapar, bardağa süt ve buz koyun makinede de espresso yapın üstüne eklersiniz soğuk kahve oluyor aroma falan seviyorsanız fo markasının güzel şurupları. Ben kahve çok severim, her gün de içiyorum evdeki iyi ki almışız dediğim bir şey. Aldığımdan beri dışarda kahve içmedim desem yalan olmaz zaten starbucksa da artık gitmeme kararı almıştım.
Artı eksi yönlerini sıralayabilirim isterseniz biraz boş vaktim varken