P2044 Beni de bu forumda okuduklarım etkiledi zaten bu yüzden terapist ile görüştük. Ama her bebeğin gelişimi farklı ve genetik faktörler de var. Pekiştirmediğinizde kelimeleri kullanmayı bırakabiliyorlar. Oğlum artık karga kelimesini her gün karga gördüğümüzde kullanıyor. Bırakıp aylarca söylememişti.
Dil gelişimi de yürüme gibi aslında her çocukta farklı. Mesela oğlum hiç emeklemedi, 8 aylıkken ilk adımlarını attı, 10 aylıkken desteksiz yürüyordu. Komşumun kızı 1.5 yaşında desteksi yürümeye başladı. Her çocuğun gelişimi farklı, bunu kabullenip çocukları zorlamamak lazım.