Ebbruc kubraF bizim doktor pronat verdi reflü için ama o kadar keskin bi tadı kokusu var ki bebeğim her seferinde ağlıyodu içerken bizde doktorla konuşup bıraktık. Mama kullanıyosanız değiştirin ya da doktorunuzdan raporlu mama isteyin