kubraF merhaba. bebeğim 19.5 aylık 18. ayına kadar çok ağır reflü yaşadık her öğünde mutlaka kusuyordu. katı beslenmede de sorun yasadık. gaviscon, mama katılastırıcı ve adını hatırlayamadıgım bir sürü ilaç denedm hc biri işe yaramadı, kullanmamayı tercih ettim kustuktan sonra temizleyip yedirmeye devam ettim. dışarıda beslenme cok zordu. suan rutin kusma yok ancak istediği zaman kusabiliyor. beğenmediği yemekleri yerken, öksürürken vs. eşimde öyle istediği zaman müdahale etmeden kusabiliyor. biraz genetik dedi doktorumuz.