Dandinidastana Eşim getirdi banada 1 ayı geçti mesaj geldi şu kadar gün sonra kapanacak diye bakalım nolacak😄
Pink_mom1 Ben kullanıyorum pasaport ve pasaport sahibinin üstüne kayıtlı hat gerekiyor 3 bin TL vermiştik biz açtırmak için şuan arttı diye biliyorum ve telefonu 3 yıl boyunca satamiyorsun ve başka hat kabul etmiyor kullanılmıyor telefon
ahlas26 tatlibiranneo 4 ayda yada 6 ayda bir 6 bin lirayla tekrar actiriyorsunuz evet kapanıyor diye biliyor