Yurtdısında yasıyorum telefon götürüyoruz sürekli. Herkeste farklı oluyor kimi 6 ay kullanıyo kimş 4 ay sonra mesaj geliyo kapanıyo. Kapandıgında hatlı kullanamıyorsunuz wifi ile telefon kullanımda oluyor. Onun haricinde actırmanız gerekicek o da 6 bin küsür tl. Gerisini siz bilirsiniz..