mom0989 [silindi] çok teşekkür ederim bilgilerin için 🙏🏻 Dinleyeceğim. Birde ağrıyan yere buz koyun diyorlar nasıl koymalıyım ? Ve ıslak ve koyarken su Soğuk mu olmalı yoksa oda sıcaklığında mi ?
[silindi] mom0989 Buzu direk değil de ince bir beze sararak koymalısın. Direk temas ettirirsen cildi tahriş olur. Uzun süre tutmamak gerekli bir de 5 dk arayla koy kaldır şeklinde olmalı. Fakat aşıdan sonra o bölgede şişlik kızarıklık yoksa koymanı tavsiye etmem. Hatta ilk gün hiç dokunma. Özellikle verem aşısına dokunma dışardan ısı değişikliği olmaması lazım bu yüzden banyoya izin verilmiyor. Islak bezler içinde suyun oda ısısında olmalı ne soğuk ne sıcak
Deletedmom388 mom0989 öncesinde kesinlikle ilaç vermeyin diyorlar.. sonrası için aşıdan sonra görüşün,sorun ama önceden ilaç vermek etkisini azaltıyormuş sanırım,hem ateş yapıp yapmayacağı da belli değil.. çok ateşi olursa duruma göre hareket edin derim🙏🏻
[silindi] mom0989 ateşi çıkmadan surup vermeyin. Bizim şurup verecek kadar ateşimiz çıkmamıştı mesela gerek kalmayabiliyor. GözünüzÜ korkutmayın aşı herkeste çok sorun yaratmaya biliyor. Bizde bir gün huzursuzluk oluyor sadece çok şükür. Siz rahat olsun bebeğinizde rahat olsun.
Tugramm mom0989 hiçbir ilac verme öncesen kuzum bebegin direnciyle alakalı bi durum bize bişey olmadı
[silindi] mom0989 eve ilk kol sonra bacaklar. Iyı cok sukur bısey olmadı ama bacagı agrıdı braz normalde bacakları hep hareket li o gun braz hareket ettrmedı
mom0989 [silindi] olduk canım uyuyor şimdi kızım şükür şimdilik birşey yok gibi görünüyor inş böyle devam eder 🙏🏻🙏🏻
Yigitinnannesi Cansu44 1. Ay aşısında bişey olmuyor canım bizim de yarın 2. Ay var bakalım napıcaz 😔😔
Prensinannesi23 mom0989 canım bana enfeksiyon bölümünde ki doktorumuz açıdan önce ve hemen sonda verirsen aşının etkisini azaltırsın aşı olduktan 4 saat sonra ateşi olsa da olmada da 1 çay kaşığı calpol ver ki rahatlasın demişti ben öyle yaptım çok şükür ne ateşi çıktı ne de huysuzluğu oldu biraz uyku yapıyor calpol o kadar korkma bebişler bizden güçlü 😊
mom0989 Prensinannesi23 çok teşekkür ederim canım vermedim zaten şuan kontrol ediyorum böyle giderse vermem şurup ama yükselirse veririm. Artık aşılar ateş yapmıyor diyorlar da bakalım artık
sarisipsi mom0989 her bebek aynı şekilde etkilenmiyo bende 1 hafta öncesinden strese girmiştim 2 aylık aşıları yüzünden ama korktuğum olmadı ateşi çıkmadı sizde önceden vermeyin bence ilacı durumunu takip edersiniz ateşi yada ağrısı olursa 1 çay kaşığı verirsiniz
Pnrvlknblksn mom0989 calpol öneririm benim kıxımın çok şükür ateşi yoktu ama çok huzursuz ağlıyordu 4saatte bir 1çay kaşığı calpol verdim iyi geliyordu hemşirede öyle önerdi
mom0989 Pnrvlknblksn huzursuz ya da ağlamada yok canım 🙏🏻🥰 hatta kolunu bacaklarını yine aynı hareket ettiriyor
mom0989 1TekAlya evet canım önce kol sonra iki bacağına vuruluyor 3. Ay yok 4. Ay yine iki bacaktan vuruluyor