LadyDi Minikbirbebek ben yapıyorum. Sadece öğlen 12 ve akşam 8 arası yiyorum. Diğer zamanlarda tek lokma yok ama sıvılar var. Çay kahve su vs
Minikbirbebek bebiskoooo bende yapıyorum aynı ekmeği çavdar yiyorum ama 1dilim 2öğün Yeme hakkım olan kısınlarda abartmıyorum Akşam 7olınca lokma sokmuyorum ağzıma
bebiskoooo Minikbirbebek çavdar ekmeğinde de öok kalori var hiç ekmek karbonhidrat yani şeker almayacaksınız ayrıca akşam 7 çok geç 6 ya kadar en geç yemek yemelisiniz gündüz se 10 en erken
bebiskoooo Minikbirbebek benimde öyle ama ben erken yiyorum sadece elimde su ile oturuyorum yemek saati
Minikbirbebek bebiskoooo 60a yskındım aç karnına 59küsürlerde Bugün aç karnına 57.3çıktım 1hafta oldu işte
bebiskoooo Minikbirbebek bence güzel bende ctesi başladım 70.35 dim bu sabah baktım 66.60 çıktım spor yapmadığım halde güzel gittiğini düşünüyorum