Duyguck_ Adenmoms68 bende 3 ay da duruyor ben seviyorum ama dövme yaptırsam hatta diyorum hamilelik hissini hatırlatıyor 😀
Askdurum Adenmoms68 3 ay oldu doğum yapalı İlk ay aşırı belirgindi hatta bende başlık açmıştım çok rahatsızdim gecen gün baktım yarısi gitmiş geçiyor yavaş yavaş
PinarAren Adenmoms68 aynen işte benim çocuğum ben doğurdum aynı ben diye hava atmisligim bile var 😂❤️