Adenmoms68 Merhaba arkadaşlar 2 ay 2 hafta oldu doğum yapalı karnımdaki annelik çizgisi duruyor gidermi acaba biraz kötü duruyor gibi cok siyah bide benim bebeğim de de var aynısı ama onda cok az normalmi bu acaba cok ilginc
bebekece Adenmoms68 uzun bir süre benimde kalmıştı tam olarak nezmn geçtiğini hatırlamıyorum ama şuan kızım 9 aylık hiç yok
PinarAren Adenmoms68 aaaa bende de var oğlum 9 aylık olmak üzere ve benzer bir çizgi oğlumda da var. Bana oğlumda da olması garip gelmişti. :)
Adenmoms68 PinarAren çok tuhaf dimi arastırdım ama sebebini bulamadım ikimizde aynı sey olması güzel oluyor yinede 🥰
Kerem_k1 Adenmoms68 10 buçuk aylık oğlum var bendeki iz geçti. Tam olarak ne zaman geçti bilemeyeceğim ama 7. Aydan sonra resmen yok oldu.
PinarAren Adenmoms68 aynen işte benim çocuğum ben doğurdum aynı ben diye hava atmisligim bile var 😂❤️
mavilibisey Adenmoms68 benimki 6 aylıkken bile vardı. Tam olarak hatırlamıyorum ama eninde sonunda gidiyor o çizgi.
Defneada- Adenmoms68 benimde var hala kızım 1,5 yaşında hafif silindi gibi zamanla gidecek sanırım ama hiç rahatsız olmadım canım çizgim ❤️ yalnız değilsiniz :)